Obchodní podmínky webového portálu www.ietikety.cz

1. Úvodní ustanovení

1.1. Provozovatelem webových stránek www.ietikety.cz je společnost PRINCO International, spol. s r.o. se sídlem Praha 4, Panuškova 1299, PSČ 14000, identifikační číslo: 452 70 481, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze sp. zn. C 8953.

1.2. Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti společnosti PRINCO International, spol. s r.o. při provozování webových stránek www.ietikety.cz, jakož i práva a povinnosti třetích osob, které si prostřednictvím webových stránek www.ietikety.cz objednají dodávku nabízených tiskovin.

1.3. Společnost PRINCO International, spol. s r.o. je plátcem DPH a je povinna postupovat v souladu se zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném a účinném znění.


2. Kontakty

2.1. Obchodní společnost PRINCO International, spol. s r.o. sídlí a má provozovnu na adrese Panuškova 1299, 140 00 Praha 4.

2.2. Číslo bankovního účtu je: 2112835845/2700.  

2.3. Kontaktní e-mailová adresa je obchod@ietikety.cz.

2.4. Kontaktní telefonní čísla jsou: +420 296 114 941, +420 296 114 943. Na uvedených telefonních číslech budou zodpovídány dotazy Objednatelů v pracovních dnech od 9:00 do 17:30 hodin.


3. Výklad pojmů

3.1. V těchto obchodních podmínkách budou mít výrazy uvedené s velkým počátečním písmenem význam uvedený v tomto přehledu:

Cena Tiskoviny - znamená cenu, za kterou je možno objednat na webových stránkách tiskovinu a kterou je za zhotovení tiskoviny povinen objednatel uhradit, cena je včetně DPH

Cena Dopravy - znamená cenu, kterou je objednatel povinen uhradit za zvolený způsob doručení objednávky, cena je včetně DPH

Doprava - znamená způsob doručení tiskoviny objednané prostřednictvím webových stránek; jsou nabízeny tyto způsoby doručení: osobní odběr, kurýrní služba po Praze, PPL

Konečná cena - znamená součet ceny tiskoviny a ceny dopravy, je vždy kalkulována včetně DPH

Občanský zákoník - znamená zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů

Obchodní podmínky - znamená tyto obchodní podmínky

Objednatel - znamená osobu, která si prostřednictvím webových stránek objednává/objedná zhotovení tiskoviny

Podnikatel - znamená osobu, která užívá webové stránky a činí jejich prostřednictvím objednávky při své podnikatelské činnosti, při samostatném výkonu svého povolání nebo která je zapsána v obchodním rejstříku

PPL - znamená zásilkovou službu společnosti PPL CZ s.r.o., IČO: 251 94 798, se sídlem K Borovému 99, Jažlovice, 251 01 Říčany, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp.zn. C 105858 vedenou u Městského soudu v Praze 

Smlouva o dílo - znamená smlouvu, kterou se zhotovitel zavazuje pro objednatele zhotovit objednanou tiskovinu a objednatel se zavazuje tiskovinu převzít a zaplatit za ni zhotoviteli sjednanou cenu

Spotřebitel - znamená osobu, která užívá webové stránky a činí jejich prostřednictvím objednávky mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání 

Tiskovina - znamená tiskový produkt nebo více takových produktů objednaných prostřednictvím webových stránek

Účet - znamená individualizovaný profil uživatele, který umožňuje ukládat údaje objednatele

Webové stránky - znamená webové stránky www.ietikety.cz

Zhotovitel - PRINCO International, spol. s r.o. se sídlem Panuškova 1299, 140 00 Praha 4, identifikační číslo: 452 70 481, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze spis. zn. C 8953.


4. Objednávka

4.1. Objednatel si může prostřednictvím Webových stránek objednat u Zhotovitele Tiskovinu.

4.2. K objednávce Tiskoviny je nejprve třeba zadat její požadované vlastnosti, zejména (ne však výlučně) produkt, tvar, velikost, zušlechtění - povrchová úprava, počet.

4.3. Po zadání požadovaných vlastností je kalkulátorem vypočítána cena za produkt a cena celkem, které jsou zobrazeny bez DPH i včetně DPH.

4.4. Po zobrazení cen může Objednatel buď Pokračovat v nákupu či Tiskovinu za zobrazenou cenu objednat. Cenou Tiskoviny, kterou je Objednatel povinen uhradit za zhotovení Tiskoviny Zhotoviteli, je cena tisku celkem s DPH. 

4.5. Rozhodne-li se Objednatel Tiskovinu za Cenu Tiskoviny objednat, vyplní v následujícím kroku své fakturační a kontaktní údaje. Objednatel dále vybere požadovaný termín doručení, způsob předání tiskových dat a Dopravu.

4.6. Po zadání těchto údajů a kliknutí na tlačítko POKRAČOVAT se Objednateli zobrazí rekapitulace objednávky obsahující všechny Objednatelem zadané údaje a rovněž Cenu Tiskoviny, Cenu Dopravy a Konečnou cenu. Konečná cena je včetně DPH.

4.7. Jsou-li uvedené údaje správné a Objednatel si přeje Tiskovinu uvedených vlastností za Konečnou cenu objednat, klikne na tlačítko ZÁVAZNĚ OBJEDNAT S POVINNOSTÍ PLATBY. V opačném případě může Objednatel upravit zadané údaje kliknutím na tlačítko OPRAVIT ÚDAJE.

4.8. Kliknutím na tlačítko ZÁVAZNĚ OBJEDNAT S POVINNOSTÍ PLATBY je objednávka Tiskoviny odeslána a je pro Objednatele závazná. Tímto okamžikem je mezi Zhotovitelem a Objednatelem uzavřena Smlouva o dílo dle § 2586 a násl. Občanského zákoníku.

4.9. Zhotovitel zároveň zašle potvrzení objednávky na e-mailovou adresu Objednatele.


5. Předání tiskových dat

5.1. Způsoby předání tiskových dat jsou následující:

  • FTP
  • E-mailem
  • Upload
  • Úschovna
  • Osobní předání v sídle Zhotovitele

5.2. Pro předání tiskových podkladů doporučuje Zhotovitel používat FTP server: ftp://ftp.princo.cz, uživatel: ftprpincocz, heslo: pro sdělení hesla nás prosím kontaktujte. Pokud bude Objednatel využívat FTP přístup častěji, zřídí Zhotovitel na jeho žádost chráněný přístup pouze pro jeho potřebu. Žádost je třeba odeslat na e-mailovou adresu Zhotovitele obchod@ietikety.cz.

5.3. Data do velikosti 5 MB může Objednatel zaslat též e-mailem, a to na e-mailovou adresu idigitisk@idigitisk.cz.

5.4. Do velikosti 3 MB může Objednatel data uploadovat přímo z objednávkového formuláře. Podklady Zhotovitel doporučuje zabalit některým běžným archivačním programem (zip, rar).

5.5. Data lze předat rovněž prostřednictvím k tomu určené služby na webových stránkách www.uschovna.cz.

5.6. Zhotovitel přijímá tisková data rovněž ve své provozovně na adrese Panuškova 1299, 140 00 Praha 4, a to na běžných médiích - CD-R(W), DVD+-R(W), USB disk, atd.


6. Doprava

6.1. Objednatel může zvolit z následujících způsobů doručení Tiskoviny:

  • Osobní odběr
  • Kurýrní služba po Praze
  • PPL

a to za podmínek a Ceny Dopravy uvedené níže v tomto článku.

6.2. Osobní odběr je vždy zdarma. Objednatel si může Tiskovinu převzít v provozovně Zhotovitele na adrese Panuškova 1299, 140 00 Praha 4 v pracovní dny od 09:00 do 17:30 hodin.

6.3. Je-li adresa doručení Tiskoviny v Praze, může objednatel zvolit Dopravu kurýrní službou po Praze. Cena Dopravy je v takovém případě 338,80 Kč, což odpovídá ceně 280 Kč bez DPH.  Pro registrované Objednatele, tedy Objednatele, kteří mají na Webových stránkách zřízen účet, platí za předpokladu, že hmotnost Tiskoviny nepřekročí 5 kg a lhůta pro její zhotovení je minimálně 2 dny, zvýhodněná Cena Dopravy 278,30 Kč, což odpovídá ceně 230 Kč bez DPH. 

6.4. Objednatel může zvolit Dopravu PPL, přičemž v takovém případě je Cena Dopravy Objednateli zobrazena v rekapitulaci objednávky před jejím odesláním, a tedy před uzavřením Smlouvy o dílo. 


7. Dodací lhůty

7.1. Zhotovitel upozorňuje Objednatele, že nejkratší možné termíny zhotovení Tiskovin jsou následující:

  • pro Tiskoviny bez laminace, lomů, vrtání, vazby, výseků, laku: 1pracovní den, v případě extrémní potřeby, je Zhotovitel schopen, umožňuje-li mu to výrobní kapacita, zajistit tisk i v řádu hodin; na tom je však třeba se telefonicky dohodnout;
  • pro Tiskoviny s laminací, lomy či vrtáním: 1-2 pracovní dny;
  • pro Tiskoviny s vazbou V1 či kroužkovou vazbou: 1-4 pracovní dny;
  • pro Tiskoviny s vazbou V2, výseky, parciálním lakem: 2-5 pracovních dnů.

7.2. Zhotovitel se bude snažit vyhovět termínu zadanému Objednatelem při tvorbě objednávky, není však tímto termínem ani termíny uvedenými v bodě 7.1. Obchodních podmínek vázán a při jejich nedodržení, tedy nenastává prodlení Zhotovitele.

7.3. Zhotovitel je vázán těmito standardními termíny zhotovení Tiskoviny:

  • pro Tiskoviny bez laminace, lomů, vrtání, vazby, výseků, laku: 2 pracovní dny;
  • pro Tiskoviny s laminací, lomy či vrtáním: 3 pracovní dny;
  • pro Tiskoviny s vazbou V1 či kroužkovou vazbou: 5 pracovních dnů;
  • pro Tiskoviny s vazbou V2, výseky, parciálním lakem: 8 pracovních dnů.

7.4. Lhůta pro zhotovení Tiskoviny běží vždy teprve od předání tiskových dat, která jsou v kvalitě způsobilé pro tisk.

7.5. Je-li zvolena Doprava osobní odběr, je Objednatel informován o možnosti odběru neprodleně po zhotovení Tiskoviny. Je-li zvolena Doprava kurýrní služba po Praze, je Tiskovina Objednateli doručena nejpozději 24 hodin po jejím zhotovení, a v případě PPL nejpozději 48 hodin po jejím zhotovení. Tyto lhůty se prodlužují o dny pracovního klidu, které započaly v průběhu běhu lhůt.


8. Možnosti platby

8.1. Objednatel je povinen zaplatit Konečnou cenu jedním z následujících způsobů:

  • online přes platební bránu Gopay, a to buď online platební kartou (Visa, Visa Elektron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro), nebo online bankovním převodem s předvyplněným příkazem pro elektronické bankovnictví (Raiffeisen BANK, KB, mBAnk, FIO); platba musí být v takovém případě provedena ihned po vytvoření objednávky;
  • v hotovosti nebo platební kartou, je-li zvolena Doprava osobní odběr; platba je v takovém případě provedena na provozovně Zhotovitele při vyzvednutí Tiskoviny.

8.2. Uzavře-li Objednatel se Zhotovitelem písemnou smlouvu o dodávkách Tiskovin s tím, že objednávky budou probíhat prostřednictvím Webových stránek, je způsob platby sjednán v takové smlouvě, zpravidla se jedná o platbu faktur bezhotovostním převodem.

8.3. Ve výjimečných případech a na základě telefonické dohody může Zhotovitel umožnit platbu v hotovosti kurýrovi při Dopravě kurýrní služba po Praze. To je však třeba předem telefonicky sjednat.


9. Smlouva o dílo

9.1. Smlouva o dílo je uzavřena v okamžiku, kdy Objednatel klikne na tlačítko ZÁVAZNĚ OBJEDNAT S POVINNOSTÍ PLATBY.

9.2. Objednatel se Smlouvou o dílo zavazuje předat Zhotoviteli tisková data. Objednatel si je vědom, že nepředání tiskových dat nebo předání tiskových dat v nedostatečné kvalitě je překážkou plnění ze strany Zhotovitele.

9.3. Zhotovitel se Smlouvou o dílo zavazuje pro Objednatele zhotovit objednanou Tiskovinu a tuto mu předat. Způsob předání je dán zvolenou Dopravou.

9.4. Objednatel se zavazuje zaplatit Zhotoviteli Konečnou cenu. 

9.5. Objednatel se zavazuje převzít Tiskovinu.

9.6. Smlouva o dílo se řídí těmito Obchodními podmínkami.

9.7. Smlouva o dílo je uzavírána v českém jazyce.

9.8. Objednatel se zavazuje, že se tiskové podklady nebudou příčit dobrým mravům ani slušnosti, a že jejich použitím pro tisk nebude zasaženo do práv třetích osob, zejména do práva autorského nebo do osobnostních práv fyzické osoby.

9.9. Zhotovitel má právo od Smlouvy o dílo odstoupit do 2 pracovních dnů od předání tiskových dat, a to v případě, že obsah Objednatelem objednané Tiskoviny by se příčil zákonu nebo jinému právnímu předpisu, dobrým mravům a/nebo slušnosti. Zhotovitel je zejména oprávněn od Smlouvy o dílo odstoupit, a tedy není povinen Tiskovinu Objednateli dodat, pokud by jejím zveřejněním mohlo dojít ke spáchání trestného činu nebo přestupku. Zhotovitel zašle odstoupení od Smlouvy o dílo Objednateli do 2 pracovních dnů od předání tiskových dat na jeho e-mailovou adresu a rovněž na adresu jeho bydliště/sídla. V případě, že již Objednatel uhradil Konečnou cenu, je Zhotovitel povinen mu ji vrátit nejpozději do 5 dnů od odeslání odstoupení od Smlouvy o dílo. Odstoupením se Smlouva o dílo od počátku ruší.


10. Sdělení před uzavřením Smlouvy a odstoupení od Smlouvy

10.1. Náklady na prostředky komunikace na dálku se neliší od základních sazeb.

10.2. Zhotovitelem není v souvislosti s poskytovanými službami vyžadována platba předem. Objednatel je oprávněn si zvolit platbu před dodáním Tiskoviny nebo platbu při převzetí Tiskoviny.

10.3. Předmětem Smlouvy o dílo mezi Objednatelem a Zhotovitelem je vždy jednorázové plnění za předem stanovenou cenu.

10.4. Vzhledem k tomu, že předmětem Smlouvy o dílo je dodání Tiskovin, které jsou upravené dle přání Objednatele, není Objednatel dle § 1837 písm. d) Občanského zákoníku oprávněn od Smlouvy o dílo odstoupit bez uvedení důvodu ve lhůtě 14 dnů. Právo odstoupit od Smlouvy o dílo nemá ani Objednatel, který je Spotřebitelem.

10.5. Nemožnost odstoupení od Smlouvy o dílo bez uvedení důvodu je dána osobní a specifickou povahou nabízených Tiskovin zhotovovaných dle objednávky Objednatele tzv. na zakázku, kdy vzhledem k této povaze Tiskovin jsou tyto dále neprodejné a nevyužitelné osobou od Objednatele odlišnou.

10.6. Nemožnost odstoupení od Smlouvy o dílo bez uvedení důvodu bere Objednatel na vědomí, přičemž prohlašuje, že odeslání objednávky činí po důkladném uvážení.

10.7. Objednatel je oprávněn od Smlouvy odstoupit, poruší-li Zhotovitel Smlouvu o dílo podstatným způsobem.

10.8. Objednatel se může se svou stížností obrátit na Zhotovitele, a to prostřednictvím e-mailové adresy: obchod@ietikety.cz.

10.9. Objednávky jsou archivovány Zhotovitelem. Objednatel je oprávněn se obrátit s žádostí o nahlédnutí do jím odeslané objednávky na Zhotovitele prostřednictvím e-mailové adresy: obchod@ietikety.cz, a to do 3 let od odeslání objednávky.


11. Odpovědnost za vady

11.1. Zhotovitel odpovídá Objednateli za vady, které měla dodaná Tiskovina v době převzetí Objednatelem.

11.2. Objednatel je povinen dodanou Tiskovinu při převzetí pečlivě prohlédnout a zkontrolovat. Zjistí-li Objednatel, že má dodaná Tiskovina vady, je povinen to bez zbytečného odkladu oznámit Zhotoviteli, a to buď osobně v adrese sídla Zhotovitele, případně písemným přípisem adresovaným Zhotoviteli.

11.3. Oznámení o vadě Tiskoviny (dále také jen „reklamace“) musí obsahovat popis vytýkaných vad a současně s ním musí být předána, resp. zaslána reklamovaná Tiskovina, a to ve stavu, v jakém ji Objednatel obdržel.

11.4. Zhotovitel zašle Objednateli na jeho e-mailovou adresu písemné potvrzení o obdržení reklamace nejpozději do 3 pracovních dnů poté, co obdrží písemnou reklamaci. Je-li reklamace uplatněna Objednatelem osobně, potvrdí její přijetí Zhotovitel písemně a potvrzení předá na místě Objednateli. V potvrzení bude uvedeno, kdy Objednatel reklamaci uplatnil.

11.5. Neoznámí-li Objednatel vadu bez zbytečného odkladu, nelze práva z vad přiznat.

11.6. Vadou dodané Tiskoviny není její běžné opotřebení nebo její mechanické poškození. Reklamaci nelze uplatňovat v záležitostech vkusu a subjektivního vnímání. Zhotovitel neodpovídá za vady Tiskoviny způsobené nevhodným zvolením parametrů (vlastností) Tiskoviny Objednatelem ani za vady způsobené nízkou kvalitou předaných tiskových podkladů.

11.7. Reklamaci je Zhotovitel povinen vyřídit nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace.

11.8. Ve lhůtě dle bodu 11.7. těchto Obchodních podmínek zašle Zhotovitel na e-mailovou adresu Objednatele uvedenou v objednávce zprávu, zda reklamaci uznává či nikoliv. Pokud Zhotovitel reklamaci uzná, je povinen nejpozději do 30 dnů dle žádosti Objednatele a druhu vady Objednateli dodat novou či opravenou Tiskovinu, poskytnout slevu či v případě odstoupení Objednatele od Smlouvy o dílo mu vrátit uhrazenou Konečnou cenu. Zhotovitel vydá Objednateli písemné potvrzení o vyřízení reklamace, které bude obsahovat datum reklamace, způsob a datum jejího vyřízení a byla-li Tiskovina opravována, i délku opravy, nejpozději do tří pracovních dnů po vyřízení reklamace.

11.9. Uzná-li Zhotovitel reklamaci, uhradí Objednateli cenu dopravy Tiskoviny k reklamaci a zároveň uhradí i dopravu opravené nebo vyměněné Tiskoviny zpět Objednateli. Neuzná-li Zhotovitel reklamaci, hradí cenu dopravy Tiskoviny k reklamaci Objednatel. Objednatel si v případě neuznané reklamace může Tiskovinu vyzvednout v sídle Zhotovitele nebo požádat o její zaslání zpět. V případě, že Objednatel požádá o zaslání Tiskoviny zpět, zašle Zhotovitel Tiskovinu zpět Objednateli až poté, co Objednatel uhradí cenu dopravy na účet Zhotovitele. 

11.10. Práva z odpovědnosti za vady se řídí Občanským zákoníkem.


12. Záruka

12.1. Zárukou za jakost se Zhotovitel zavazuje, že dodaná Tiskovina bude způsobilá k použití pro svůj obvyklý účel a že si zachová své obvyklé vlastnosti nejméně po dobu stanovenou v tomto bodu Obchodních podmínek.  Objednatel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u Tiskoviny, v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí Tiskoviny.

12.2. Pozbyde-li dodaná Tiskovina svou způsobilost k užívání pro svůj obvyklý účel nebo své obvyklé vlastnosti v době trvání záruky za jakost, je Objednatel oprávněn Tiskovinu reklamovat, nejdéle však do uplynutí trvání záruky za jakost dle bodu 12.1. těchto Obchodních podmínek.

12.3. Objednatel není oprávněn Tiskovinu reklamovat, pozbyla-li dodaná Tiskovina svou způsobilost k užívání pro svůj obvyklý účel nebo své obvyklé vlastnosti zaviněním Objednatele, zejména užíváním v rozporu s obvyklým účelem Tiskoviny.

12.4. Práva ze záruky za jakost uplatní Objednatel reklamací produktu osobně v sídle Zhotovitele nebo písemným oznámením adresovaným Zhotoviteli. Reklamace musí obsahovat popis vytýkaných vad a současně s ní musí být předána, resp. zaslána reklamovaná Tiskovina.

12.5. Zhotovitel zašle Objednateli na jeho e-mailovou adresu písemné potvrzení o obdržení reklamace nejpozději do 3 pracovních dnů poté, co obdrží písemnou reklamaci. Je-li reklamace uplatněna Objednatelem osobně, potvrdí její přijetí Zhotovitel písemně a potvrzení předá na místě Objednateli. V potvrzení bude uvedeno, kdy Objednatel reklamaci uplatnil.

12.6. Reklamaci je Zhotovitel povinen vyřídit nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace. Ustanovení 11. 8. a 11.9. těchto Obchodních podmínek se použije obdobně.

12.7. Práva z odpovědnosti za vady se řídí Občanským zákoníkem.


13. Ochrana osobních údajů

13.1. Zhotovitel zpracovává osobní údaje Objednatelů v míře, která je nutná k uzavření a plnění Smlouvy o dílo, ke splnění zákonných povinností a za účelem naplnění oprávněných zájmů Zhotovitele, tedy ochrany jeho vlastních práv a přímého marketingu. Osobní údaje jsou zpracovávány způsobem šetrným k právům Objednatelů a nejsou zpracovávány po dobu delší než 10 let od splnění Smlouvy o dílo. Objednatel má právo Zhotovitele kdykoli požádat o přístup k osobním údajům, opravu osobních údajů, výmaz osobních údajů a přenositelnost osobních údajů.

13.2. Právem Objednatele je rovněž vznést námitku proti zpracování osobních údajů u Zhotovitele.

13.3. Veškeré žádosti a stížnosti může Objednatel adresovat Zhotoviteli na e-mailovou adresu obchod@ietikety.cz. Objednatel se ve věci ochrany osobních údajů může na Zhotovitele obrátit též osobně v sídle zhotovitele nebo na telefonní čísla +420 296 114 941, +420 296 114 943.  

13.4. Podrobné informace o ochraně osobních údajů ve smyslu článku 13 obecného nařízení pro ochranu osobních údajů (tzv. GDPR) jsou uvedeny na URL http://www.idigitisk.cz/download/1527078497/Informace+%C4%8Dl.+13+z%C3%A1kazn%C3%ADci+-+idigitisk.pdf 

13.5. Objednatel má právo se s případnou stížností ve věci ochrany osobních údajů obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů, se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, tel.: +420 234 665 111, e-mailová adresa: posta@uoou.cz.

13.6. Objednatel si může na Webových stránkách zřídit Účet, kam si nahraje své osobní údaje potřebné pro vytvoření objednávky, takže je nebude muset vyplňovat při každé objednávce zvlášť. Zřízení Účtu je dobrovolné a není podmínkou uzavření Smlouvy o dílo.


14. Mimosoudní řešení sporů

14.1. Objednatel a Zhotovitel se zavazují řešit spory vzniklé mezi nimi ze Smlouvy v první řadě dohodou. Teprve pokud se Zhotoviteli a Objednateli nepodaří spor vyřešit dohodou, mohou se obrátit na soud.

14.2. Objednatel, který je Spotřebitelem, má rovněž právo obrátit se za účelem mimosoudního řešení sporu mezi Spotřebitelem a Zhotovitelem ze Smlouvy o dílo na subjekt mimosoudního řešení sporů.

14.3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy o dílo je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.  Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Zhotovitelem a Objednatelem, který je Spotřebitel, ze Smlouvy o dílo.

14.4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

14.5. Návrh na zahájení mimosoudního řízení může Spotřebitel podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu u Zhotovitele poprvé. Další informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů jsou uvedeny na webu http://www.coi.cz.


15. Závěrečná ustanovení

15.1. Práva a povinnosti mezi Objednatelem a Zhotovitelem těmito Obchodními podmínkami ani zvláštní dohodou stran neupravené se řídí českým právním řádem, především Občanským zákoníkem.

15.2. Tyto Obchodní podmínky jsou platné a účinné od 5. 9. 2023.

15.3. Zhotovitel je oprávněn Obchodní podmínky jednostranně měnit. Smlouvy uzavřené mezi Zhotovitelem a Objednatelem se řídí vždy Obchodními podmínkami účinnými a zveřejněnými na Webových stránkách ke dni uzavření Smlouvy o dílo.

15.4. Obchodní podmínky jsou uveřejněny na Webových stránkách www.ietikety.cz.

Dne 5. 9. 2023

Tomáš Baloun,

jednatel společnosti PRINCO International, spol. s r.o.